ROMÂNIA
JUDEŢUL SUCEAVA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
VATRA DORNEI
HOTĂRÂRE
privind darea în administrare a spatiului situat in Str.Mihai Eminescu nr.38, parter, ap.3, in suprafata de 34,34 mp, catre Cabinet Individual Tabarcea-Moraru Cristina Delia, in vederea infiintarii unui Cabinet de cursuri de prim-ajutor
Consiliul Local al Municipiului Vatra Dornei
intrunit in sedinta ordinara in data de 27 septembrie 2019
Având în vedere expunerea de motive nr.25929/19.09.2019 prezentată de primarul municipiului, raportul nr. 25930/19.09.2019 al compartimentului de specialitate, precum şi avizul comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local;
În temeiul art.129, alin.(2) lit.(c) si alin.(6), lit.(a), art.139 alin.(3) lit.(a),art.196 alin.(1) lit.(a) si art.298-art.300 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1 (1)Se aprobă darea în administrare a spatiului situat in Str.Mihai Eminescu nr.38, parter, ap.3, in suprafata de 34,34 mp, catre Cabinet Individual Tabarcea-Moraru Cristina Delia, in vederea infiintarii unui Cabinet de cursuri de prim-ajutor, pe o perioada de 5 ani, cu posibilitate de prelungire, a bunului imobil –in suprafata de 34,34 mp, compusa din incaperea birou notata in plan cu nr.1 in suprafata de 13,68 mp, si incaperile notate in plan cu nr.1-2 in suprafata de 20,66 mp, identic cu parte din PT 416/2-C1 din CF 33368.
(2) Darea in administrare se va face pe baza de Protocol de predare –primire, dupa adoptarea prezentei hotarari, incheiat intre Primaria Municipiului Vatra Dornei si Cabinet Individual Tabarcea-Moraru Cristina Delia, conform anexei nr. 2, care face parte integranta din prezentul proiect de hotarare;
Art.2 Titularul dreptului de administrare va exercita posesia si folosinta asupra bunurilor preluate in conditiile legii si in limitele precizate in protocolul de predare-primire, fara a putea instraina aceste imobile;
Art.3 Evidentele contabile ale Primariei Municipiului Vatra Dornei, se modifica cu influentele ce decurg din aplicarea prezentei hotarari.
Art.4 Primarul municipiului, prin Direcţia economica va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
PRESEDINTE DE SEDINTA Contrasemneaza,
VOLOSENIUC MIHAI Secretar general TURCU VASILE
Vatra Dornei
27.09.2019
Nr.248
PROTOCOL DE PREDARE PRIMIRE
- Primaria Municipiului Vatra Dornei cu sediul în municipiul Vatra Dornei, strada Mihai Eminescu nr. 17, judeţul Suceava, tel/fax 0230-375229/375170, cod fiscal 7467268, reprezentată prin Primarul Municipiului Vatra Dornei, domnul Ilie Boncheş în calitate de beneficiar, pe de o parte
si
Cabinet Medical Individual- Tabarcea Moraru Cristina Delia ”, cu sediul in Municipiul Vatra Dornei, Judetul Suceava, Str.Rosu, nr.3,Cod fiscal 27132879, pe de alta parte
-in temeiul OUG nr.57/2019:
Art.1 Obiectul contracului de administrare il constituie administrarea spatiului situat in Str.Mihai Eminescu nr.38, parter, ap.3, in suprafata de 34,34 mp, in vederea infiintarii unui Cabinet de cursuri de prim-ajutor, pe o perioada de 5 ani, proprietate publica.
Art.2 Termenul administrarii este pe o perioada de 5 ani cu posibilitatea de prelungire.
Drepturile proprietarului
Art.3 (1) Sa inspecteze bunurile administrate, sa verifice stadiul de realizarea investitiilor precum si modul in care este satisfacut interesul public;
(2) Verificarea se va efectua numai cu notificarea prealabila a administratorului;
(3) Sa verifice in perioada derularii contractului de administrare modul in care se respecta conditiile si clauzele acestuia de catre administrator;
(4) Proprietarul are dreptul sa modifice in mod unilateral partea reglementara a contractului de administrare, din motive exceptionale legate de interesul national sau local.
Drepturile administratorului
Art. 4 Administratorul are dreptul de a exploata in mod direct, pe riscul si pe raspunderea sa bunurile care fac obiectul contractului de administrare.
Obligatiile proprietarului
Art.5 (1)Sa nu tulbure pe administrator in exercitiul drepturilor rezultate din prezentul contract de administrare;
(2)sa notifice administratorului aparitia oricaror imprejurari de natura sa aduca atingere drepturilor administratorului.
Obligatiile administratorului
Art.6 (1)Sa asigure exploatarea eficace, in regim de continuitate si permanenta a bunurilor care fac obierctul administrarii;
(2)Sa despagubeasca potivit legii pentru pagubele pricinuite ca urmare a intretinerii necorespunzatoare a bunului administrat;
(3)Sa exploateze in mod direct bunurile care fac obiectul administrarii. sa ia toate masurile necesarepentru avizarea functionarii unitatilor de invatamant;
(4)Sa respecte conditiile impuse de natura bunurilor(conditii de siguranta in exploatare, protectia mediului, protectia muncii, conditii privind folosirea si conservarea patrimoniului etc.);
(5)La incetarea contractului de administrare, administratorul este obligat sa restituie proprietarului, in deplina proprietate bunurile administrate in mod gratuit si libere de orice sarcini;
(6)La expirarea termenului de administrare, administratorul este obligat sa restituie in deplina proprietate, liber de orice sarcina, bunul administrat, inclusiv investitiile realizate;
(7)La incetarea contractului de administrare din alte cauze decat ajungerea la termen, excluzand forta majora si cazul fortuit, adminstratorul este obligat sa asigure continuitatea administrarii bunului in conditiile stipulate in contract, pana la preluarea acestora de catre proprietar.
Art.7 Nerespectarea de catre partile contractante a obligatiilor cuprinse in prezentul protocol atrage raspunderea contracuala a partii in culpa. daca penalitatile nu acopera paguba, vor platii in completare daune-interese.
Art. 8 Litigiile de orice fel care decurg din executarea prezentului contractde administrare sunt de competenta instantei judecatoresti de drept comun, daca nu pot fi rezolvate pe cale amiabila intre parti.
Art.9 Pe toata durata administrarii cele doua parti se vor supune legislatiei in vigoare din Romania;
Art.10 Modificarea si completarea contractului de administrare se poate face ori de cate ori va fi nevoie prin acte aditionale, cu acordul partilor in functie de necesitate si noi reglementari in materie;
Art. 11 Contractul de administrare si procesul verbal de predare-primire s-a intocmit in 3(trei) exemplare originale .
PRESEDINTE DE SEDINTA Contrasemneaza,
VOLOSENIUC MIHAI Secretar general TURCU VASILE