ROMĀNIA
JUDEŢUL SUCEAVA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
VATRA DORNEI
HOTĂRĀRE
privind aprobarea modificarii organigramei şi a statului de funcţii la aparatul de specialitate al primarului municipiului Vatra Dornei şi a instituţiilor subordonate pentru anul 2018
Consiliul Local al Municipiului Vatra Dornei
intrunit in sedinta ordinara in data de 26.04.2018
Avānd īn vedere:
- Expunerea de motive nr.10354/19.04.2018 prezentată de Primarul Municipiului Vatra Dornei.
- Raportul nr.10355/19.04.2018 al compartimentului de resurse umane ;
- Prevederile art. 100, 107 şi 112 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-Prevederile art. III din Ordonanţa de Urgenţă nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare;
Īn temeiul art. 36 alin. (2) lit. a), art. 36 alin. (3) lit. b), art. 45 alin. (1) , art.115 alin.(1) lit.(b) din Legea nr. 215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
Art.1. Se aprobă modificarea Organigramei aparatului de specialitate al primarului municipiului Vatra Dornei, a instituţiilor subordonate si a Aparatului de lucru al Consiliului Local, conform anexei nr.1.
Art.2. Se aprobă modificarea Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului municipiului Vatra Dornei, a instituţiilor subordonate si a Aparatului de lucru al Consiliului Local, conform anexei nr. 2.
Art.3. Anexele nr. 1- 2 fac parte integrantă din prezenta hotărāre.
Art.4. Primarul Municipiului Vatra Dornei prin aparatul de specialitate va aduce la īndeplinire prevederile prezentei hotărāri.
PRESEDINTE DE SEDINTA
IOJA CEZAR
Contrasemneaza,
Secretarul municipiului
Turcu Vasile
Vatra Dornei
26.04.2018
Nr.88